وزش باد شدید استان زنجان را فرا می گیرد/بارشی در زنجان نداریم
وزش باد شدید استان زنجان را فرا می گیرد/بارشی در زنجان نداریم

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید استان زنجان را فرا می گیرد و در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در ساختمانهای نیمه کاره  و درختان فرسوده خود داری کنند.  وی همچنین از وجود […]

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید استان زنجان را فرا می گیرد و در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در ساختمانهای نیمه کاره  و درختان فرسوده خود داری کنند. 

وی همچنین از وجود گرو غبار در استان زنجان خبر داد و گفت: گردو غبار برخی از مناطق استان زنجان را در سیطره خود می گیرد و  طی امروز و فردا بارش در استان زنجان وجود ندارد. 

یاغموری به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان زنجان تا روز پنجشنبه افزایش می یابد. 

وی به گرمترین و خنک ترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این میان آببر با ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین و زنجان با ۱۲درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به دیروز یک درجه گرم شده است.