۷۰ درصد رانندگان تاکسی اردبیل تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند
۷۰ درصد رانندگان تاکسی اردبیل تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

رحیم سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: دلیل عدم پوشش ۱۰۰ درصدی به توقف طرح پوشش بیمه بازمی‌گردد؛ بطوریکه از اردیبهشت ۹۴ پذیرش بیمه متوقف شده است. وی افزود: به دلیل اینکه دولت سهم ۵۰ درصدی خود در حق بیمه را به تأمین اجتماعی پرداخت نکرده، پوشش بیمه ادامه نیافته است. مدیرعامل تاکسی‌رانی […]

رحیم سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: دلیل عدم پوشش ۱۰۰ درصدی به توقف طرح پوشش بیمه بازمی‌گردد؛ بطوریکه از اردیبهشت ۹۴ پذیرش بیمه متوقف شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه دولت سهم ۵۰ درصدی خود در حق بیمه را به تأمین اجتماعی پرداخت نکرده، پوشش بیمه ادامه نیافته است.

مدیرعامل تاکسی‌رانی شهرداری اردبیل با تأکید به اینکه رانندگی با تاکسی یکی از مشاغل سخت محسوب می‌شود، اضافه کرد: انتظار می‌رود با هدف حمایت از رانندگان پوشش بیمه ۱۰۰ درصدی شود.

به گفته سعیدی علاوه بر رانندگان اصلی، هزار و ۵۰۰ راننده کمکی نیز فعالیت دارند که تمامی رانندگان کمکی فعالیت دائمی داشته و از طریق رانندگی امرارمعاش می‌کنند.

وی افزود: با هدف حمایت از رانندگان تسهیلات بانکی از طریق دو بانک صادرات و ملی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که مبلغ آن حداقل پنج میلیون تومان است.

مدیرعامل تاکسی‌رانی شهرداری اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این با بیمه کارآفرین عقد قرارداد شده که تسهیلات در ۱۱ قسط در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

سعیدی همچنین به حمایت رانندگان از طریق شرکت تعاونی و چند درمانگاه در سطح شهر اشاره کرد و گفت: تسهیلات با نوبت‌دهی از طریق صندوق قرض‌الحسنه مهر نیز پرداخت می‌شود.