مناظره سیاسی روانبخش و تقی تهرانی در دانشگاه آزاد زنجان
مناظره سیاسی روانبخش و تقی تهرانی در دانشگاه آزاد زنجان

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   قارداشخانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، از برگزاری یک مناظره سیاسی در این دانشگاه خبر داد.   وی با بیان اینکه این مناظره کاری مشترک از بسیج دانشجویی و تشکل سیاسی امید دانشگاه آزاد زنجان خواهد بود، تصریح کرد: موضوع […]

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

قارداشخانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، از برگزاری یک مناظره سیاسی در این دانشگاه خبر داد.

 

وی با بیان اینکه این مناظره کاری مشترک از بسیج دانشجویی و تشکل سیاسی امید دانشگاه آزاد زنجان خواهد بود، تصریح کرد: موضوع مناظره تحلیل و بررسی عملکرد دولت یازدهم و دولت های گذشته خواهد بود.

 

این فعال دانشجویی اضافه کرد: قاسم روانبخش، دبیر سیاسی نشریه پرتو و از چهره های شاخص سیاسی در مقابل حسینعلی تقی تهرانی مشاور دکتر نوبخت، معاون نظارت و برنامه ریزی راهبردی رئیس جمهور به مناظره می پردازند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ادامه داد: این مناظره فردا از ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی (اعتمادیه) برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دومین مناظره ای است که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تدارک دیده شده است و پیش از این محمد حسن قدیری ابیانه و رحمت الله بیگدلی نیز به مناظره پرداخته بودند.