مردم فریب طعنه‌های بی‌ادبانه را نخورند
مردم فریب طعنه‌های بی‌ادبانه را نخورند

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   محمد اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان گفت: هرگونه فاصله گرفتن از مباحث معیشتی مردم و حرکت به سمت تفرقه افکنی های عوام فریبانه و یا ایجاد یک دوقطبی که حاکمیت یک طرف آن است می تواند چاهی باشد برای […]

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

محمد اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان گفت: هرگونه فاصله گرفتن از مباحث معیشتی مردم و حرکت به سمت تفرقه افکنی های عوام فریبانه و یا ایجاد یک دوقطبی که حاکمیت یک طرف آن است می تواند چاهی باشد برای مکر کنندگان که خداوند حیله آن ها را به خودشان باز خواهد گرداند.

 

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: باید در نظر داشت کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار باید نسبت به حفظ اعتماد مردم از طریق وعده های انتخاباتی حساس باشند؛ ارزش و جایگاه این مردم بسیار بالا است و نباید برای بدست آوردن جاه طلبی و دنیا به آنها وعده های دروغین داده شود.

 

وی افزود: افرادی که در گذشته چنین خطایی مرتکب شده اند به شدت دچار کاهش علاقه مردم و افت محبوبیت شده اند که این امر می تواند خود یک درس عبرت باشد تا افراد وعده های خود را متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و وضعیت مردم آماده کنند.

 

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: البته آنها یک روی سکه هستند و روی دیگر هوش و منطق مردم است که باید توجه کافی داشته باشند و فراموش نکنند همواره فرد دروغگو افراد طمعکار را فریب می دهد و انسان باهوش از یک موضوع چند بار ضربه نمی خورد.

 

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است قبل انتخابات چشم ها کاملا باز باشد و دقت کافی صورت گیرد تا مردم فریب افراد و طعنه های بی ادبانه آنها را نخورند.