رای مردم در انتخابات رای به نظام است
رای مردم در انتخابات رای به نظام است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نمین افزود: حضور مردم در این انتخابات باید پرشور و مشارکت معنا دار و با نیت الهی باشد و به تبعیت از ولایت فقیه که اساس همه امور است همه باید حضوری پرشور […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نمین افزود: حضور مردم در این انتخابات باید پرشور و مشارکت معنا دار و با نیت الهی باشد و به تبعیت از ولایت فقیه که اساس همه امور است همه باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.
وی با مهم خواندن حفظ وحدت و امنیت جامعه در طول انتخابات گفت: اقدامات و وعده های نامزدها باید در چهارچوب قانون و اسلام و به دور از دروغ باشد.
او با بیان اینکه کار فرهنگ نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی است اظهار کرد: سستی ، سهل انگاری ، راحت طلبی و مدیریت بخشنامه ای در امورات فرهنگی جایز نیست.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی و انقلابی باید در قالب ریل گذاری ، هدایت و نظارت بر انجام کارهای فرهنگی باشد گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله بزرگترین کارهای فرهنگی است که با اجرای آن جامعه ای سالم و متعالی خواهیم داشت.
وی افزود: مساجد سنگرهای اسلام هستند و باید فعالیت های فرهنگی با مرکزیت مساجد در تمام روستاها و شهرها انجام پذیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اینکه این ماه منبع فیض و نشاط و معنویت در جامعه است ادامه داد: استقبال از این ماه مبارک باید با فضاسازی شایسته همراه با پیوست فرهنگی بوده و برنامه ها با محوریت قرآن و فرهنگ قرآنی باشد.
شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا روز ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۲۰/۶۰۱۸