۱۰۰ نقطه در زنجان هوشمند می شود
۱۰۰ نقطه در زنجان هوشمند می شود

عادل کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تا پایان سال ۹۵ حدود ۲۰۱ نقطه در استان زنجان هوشمند شده و امسال براساس برنامه ریزی هوشمند سازی ۱۰۰ نقطه هدف گذاری شده است.  وی اظهار کرد: طبق پیش بینی های انجام شده و با مدیریت هوشمند سازی  نقاط استان از ۳۰۰ مورد هم فراتر خواهد بود.  مدیر […]

عادل کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تا پایان سال ۹۵ حدود ۲۰۱ نقطه در استان زنجان هوشمند شده و امسال براساس برنامه ریزی هوشمند سازی ۱۰۰ نقطه هدف گذاری شده است. 

وی اظهار کرد: طبق پیش بینی های انجام شده و با مدیریت هوشمند سازی  نقاط استان از ۳۰۰ مورد هم فراتر خواهد بود. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: برای هوشمند سازی هر نقطه ۳۰ میلیون تومان نیاز است و حجم سرمایه گذاری بسیار بالایی را می خواهد . 

کاظمی تاکید کرد: این شرکت برای اجرای پروژه های توسعه و اصلاح، نیرو رسانی و روشنایی اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال پیش بینی کرده است و در سه ماهه سال سال ۹۶ درصدد این هستیم که با مدیریت و برنامه ریزی بخش عمده ای از پروژه ها را خاتمه بدهیم. 

وی افزود: شرکت توزیع ۴۱۵ هزار مشترک  داردو سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به این جمعیت اضافه می‌شود و  شرکت  توزیع برق زنجان با توجه به اینکه یکی از شرکتهای برجسته در امر کاهش تلفات در سال گذشته بوده و به اهداف تعیین شده دست یافته است. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان تصریح کرد: رسانه ها باید نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص استفاده از برق غیر مجاز در استان زنجان فرهنگ سازی لازم را داشته باشند. 

کاظمی افزود: تلفات انرژی برق طی سال‌های گذشته در استان زنجان کاهش داشته و وزرات نیرو طرح جهادی را آغاز کرد تا این میزان به زیر ۱۰ درصد کاهش پیدا کند.