سامانه بارشی برخی مناطق استان زنجان را فرا می گیرد
سامانه بارشی برخی مناطق استان زنجان را فرا می گیرد

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وضعیت جوی امروز این استان صاف تا قسمتی ابری و با بارش های پراکنده همراه است و از بعدازظهر همین روز نیز سرعت وزش باد نیز بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.سلطانی افزود: برای روزر /سه شنبه/ نیز بارش […]

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وضعیت جوی امروز این استان صاف تا قسمتی ابری و با بارش های پراکنده همراه است و از بعدازظهر همین روز نیز سرعت وزش باد نیز بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.
سلطانی افزود: برای روزر /سه شنبه/ نیز بارش های رگباری و محلی پیش بینی شده و وزش باد نیز با شدت کمتری به وقوع خواهد پیوست.
وی بیان کرد: وضعتی جوی طی روزهای پایانی هفته نیز به طور نسبی پایدار پیش بینی شده است و دمای هوا نیز تغییر محسوسی نخواهد داشت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با ۶ درجه و آب بر طارم با ۳۱ درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان اعلام شد و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۸ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش نشان می دهد.
۶۰۸۵/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی