افزایش۷۰درصدی صندوق اخذ رای در ارومیه/۳۳۶داوطلب تایید صلاحیت شدند
افزایش۷۰درصدی صندوق اخذ رای در ارومیه/۳۳۶داوطلب تایید صلاحیت شدند

عباس حسن خانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان ارومیه نسبت به دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزایش یافته است اظهارداشت: افزایش تعداد شعبات اخذ رای می تواند روند رای گیری را تسهیل و تسریع کرده و در راستای رفاه مردم […]

عباس حسن خانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان ارومیه نسبت به دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزایش یافته است اظهارداشت: افزایش تعداد شعبات اخذ رای می تواند روند رای گیری را تسهیل و تسریع کرده و در راستای رفاه مردم منجر به کاهش صف های طولانی و معطلی شهروندان شود.

فرماندار ارومیه از تائید صلاحیت ۳۳۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان ارومیه خبر داد و عنوان کرد: از مجموع ۴۱۷ داوطلب نام‌نویسی شده در انتخابات شورای شهر شهرستان ارومیه ۳۳۶ داوطلب واجد شرایط شناخته شده‌اند.

حسن خانی با بیان اینکه از مردم عزیزمان نیز درخواست می کنم در اول وقت در شعبات رای گیری حضور یابند تا شاهد رویه بهتری در برگزاری فرآیند رای گیری باشیم افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه بار اصلی انعکاس رویدادهای انتخاباتی را به دوش می کشند و طی روزهای گذشته اطلاع رسانی خوبی از وضعیت انتخاباتی شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار ارومیه گفت:تخلفاتی درخصوص نوع تبلیغات و تراکت ها و مباحث اینچنینی گزارش شده که تذکرات و برخوردهای لازم در این زمینه داده شده است.

حسن خانی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم شده است اظهارداشت: تعرفه ها به گونه ای پیش بینی شده که در صورت مشارکت صد در صدی مردم نیز تعرفه کم نخواهیم آورد.