استمرار خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با اتوبوس‌های خطوط شبانه در تبریز
استمرار خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با اتوبوس‌های خطوط شبانه در تبریز

اویاقلیق به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ،فرخ جلالی اظهار داشت: شرکت واحداتوبوسرانی تبریزبه منظور تامین رفاه حال شهروندان و مسافرین ، با استمرار خدمات رسانی در ساعات پایانی شب، کار  جابه‌جایی شهروندان را انجام می دهد. وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی نماد حرکت، چرخش، پویایی و خدمت شبانه روزی به مردم است […]

اویاقلیق به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ،فرخ جلالی اظهار داشت: شرکت واحداتوبوسرانی تبریزبه منظور تامین رفاه حال شهروندان و مسافرین ، با استمرار خدمات رسانی در ساعات پایانی شب، کار  جابه‌جایی شهروندان را انجام می دهد.

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی نماد حرکت، چرخش، پویایی و خدمت شبانه روزی به مردم است و ما همیشه  در تلاش هستیم تا شهروندان در زمان‌های مختلف از خدمات حمل ونقل عمومی ارزان قیمت، ایمن و مستمر بهره مند گردند.

جلالی تصریح کرد: این خطوط با در نظر گرفتن محدوده پرتردد و شرایط اقلیمی و اجتماعی حاکم بر کلانشهر تبریز وبا هدف  افزایش خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی راه اندازی گردیده است.

وی افزود: با توجه فرا رسیدن فصل گردشگری و افزایش سفرهای درونشهری به نقاط تفریحی در تعطیلات پایان هفته، خدمات رسانی خطوط شبانه در روزهای پنج شنبه و جمعه تا تفرجگاه ائل گلی استمرارو افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری تبریز بر افزایش تعداد خطوط شبانه در شهرتبریز تاکید کرد وگفت:در تلاشیم در صورت اسقبال و افزایش تقاضای شهروندان، شبکه ای منسجم وبه هم پیوسته در نقاط پرتردد از خطوط اتوبوس های شبانه در شهر ایجاد کنیم تا شهر وندان از تمام نقاط شهر ، سفر های خود را سریع وارزان انجام دهند.

گفتنی است خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی تبریز بیش از ده سال است که بعد از اتمام ساعات کاری ناوگان ، جهت تسهیل در تردد شهروندان تا ساعات پایانی شب  فعالیت می کند.