نکته هائی از بازی تراختور  – سپاهان
نکته هائی از بازی تراختور  – سپاهان

اویاقلیق : نکته هائی از بازی تراختور – سپاهان که روز گذشته با نتیجه دو بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید. ۱- شهریار عباس زاده ، هوادار تراختور از « آراز » تا « زاینده رود » را به عشق تراختور پیاده روی کرد و با پاهای تاول زده به اصفهان رسید. امان […]

اویاقلیق : نکته هائی از بازی تراختور – سپاهان که روز گذشته با نتیجه دو بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.
۱- شهریار عباس زاده ، هوادار تراختور از « آراز » تا « زاینده رود » را به عشق تراختور پیاده روی کرد و با پاهای تاول زده به اصفهان رسید.
امان از رسانه های بیت المال خور کشوری که به این اتفاق ورزشی نپرداختند. حتما برای کودکان بد آموزی داشته!  والا  اگر این هوادار، هوادار سرخابی بود که  در آنصورت بدآموزی نداشت، رسانه های ملی و جراید، با آب و تاب به آن می پرداختند و به  اولین و مهمترین واقعه ورزشی سال نو تبدیل میکردند.

۲- درست است که تراختورباخت، امابازیکنان (اکثرا) جوانمردانه بازی کردند، خسته نباشند!

۳- گزارش مجری اصفهانی، انصافا دوراز جانبداری بود و ملاحظه هواداران تراختور را کرد که قابل تقدیر است.
تنها نکته قابل انتقاد در این گزارش، تکرارجمله دوراز واقعیت « آمدن هواداران  تراختور از تبریز برای تشویق تیمشان » بود که در زبان مجریان شهرهای میزبان، به  صورت اپیدمی در آمده است و طوطی وار تلفظ میکنند . حال اینکه تراختور در اصفهان، هواداران زیادی دارد که نیازی به رفتن از تبریز ندارد و هواداران حاضر در ورزشگاه بومی بودند، نه تبریزی!

۴- سپاهان نشان داد که بدون « بازیکن سالاری » و « مربی ایرانی اهل معرفت و دوست باز و نوچه گرا » سپاهان تیمی قدرتمند شده است!!

۵- سپاهان در مقابل استقلال هم انگیزه زیادی برای پیروزی دارد و تراختوریها نباید از نائب قهرمانی مایوس باشند و مقابل نفت باید با چنگ و دندان بازی کنند!  انشآ الله….

یاداشت : ساوالان – اردبیل