منطقه ۲ حوزه آموزش سلامت کشور حائز رتبه اول شد
منطقه ۲ حوزه آموزش سلامت کشور حائز رتبه اول شد

اویاقلیق :محمد حسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه مشترک هیئت‌های امناء دانشگاه، دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه ۲ آمایشی، نشست شورای هماهنگی منطقه و نشست تبیین برنامه عملیاتی ۱۳۹۶ با اعلام این مطلب، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و دانشکده‌های […]

اویاقلیق :محمد حسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه مشترک هیئت‌های امناء دانشگاه، دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه ۲ آمایشی، نشست شورای هماهنگی منطقه و نشست تبیین برنامه عملیاتی ۱۳۹۶ با اعلام این مطلب، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و دانشکده‌های مربوطه در منطقه ۲ آمایشی، همانطوری که نشان دادند،  می‌توانند با هم به سمت اهداف مشترک حرکت کنند.
وی با اشاره به اهداف نشست شورای هماهنگی منطقه ۲ آمایشی اظهار کرد: مقرر شده در این نشست، برنامه عملیاتی  دانشگاه‌های منطقه در سال ۹۶ مورد بحث و تفکر جمعی قرار گرفته و در صورت تصویب، وارد فاز اجرایی شود.
صومی اضافه کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به یک برنامه عملیاتی مشترک مجهز شده‌اند که راهنمای اهداف  آن‌ها در راستای اهداف کلان نظام سلامت خواهد بود.
وی اضافه کرد: سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، اجرا،  پایش و ارزیابی و بازخورد و اصلاح، از سطوح مختلف برنامه عملیاتی مشترک است.
صومی همچنین به اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت، گفت: علی رغم همه حملات ناجوانمردانه‌ای که اتفاق می‌افتد و ما را متهم می‌کنند، دولت عملکرد درخشانی در این حوزه از خود به جای گذاشته است.
وی اضافه کرد:  با افتخار اعلام می کنیم که بیش از ۷۰۰ طرح عملیاتی داریم که اگر از امروز شروع به افتتاح کنیم، تا آبان ماه، هر روز چند طرح برای افتتاح داریم.