هواداران، نگران….. بازیکنان، نگران…. مدیرعامل، بی خیال
هواداران، نگران….. بازیکنان، نگران…. مدیرعامل، بی خیال

اویاقلیق : تیم تراختور در نیم فصل اول سال جدید از جذب بازیکن محروم است و این محرومیت بر اساس تائید و تاکید مسولان و حقوقدانان ورزشی، غیرقابل تغییر است و همین محرومیت جذب بازیکن جدید، لازم و واجب مینماید که مدیرعامل نسبت به حفظ و تمدید قرارداد بازیکنان جذب شده، نهایت تلاش وسعی خود […]

اویاقلیق : تیم تراختور در نیم فصل اول سال جدید از جذب بازیکن محروم است و این محرومیت بر اساس تائید و تاکید مسولان و حقوقدانان ورزشی، غیرقابل تغییر است و همین محرومیت جذب بازیکن جدید، لازم و واجب مینماید که مدیرعامل نسبت به حفظ و تمدید قرارداد بازیکنان جذب شده، نهایت تلاش وسعی خود را بکارگیرد، تا اینکه مبادا بازیکنان موجود را ازچنگ تیم بربایند!
متاسفانه مدیرعامل نامرئی، تا اینجای کار هیچ اقدامی را برای حفظ داشته های اندک تیم انجام نداده است، تا جائیکه تیمهای دیگر و حتی خود بازیکنان مذاکرات برای یارگیری در فصل آینده علنی کرده اند که مثال بارز آن تنها بازیکن تبریزی تراختور، سعیداقائی است که منتظر اتمام فصل است تا به تیمی «صاحب دار» جذب شود. مبارک پرسپولیس و مادر پرسپولیسی بعضی ها !!!!

از طرفی، بی توجهی و بی خیالی مدیر عامل به آینده تیم تراختور باعث شده که ستاره های متعصب تراختور هم که در میدان بازیها بی شبهه و خدعه، جانانه برای تراختور جنگیده اند، مایوس از بی صاحب شدن تیم تراختور شده و از بی توجهی مدیر عامل به ستوه آیندواز هواداران ایران شمول تراختور تقاضای بذل توجه کنند و به آنها اولتیماتوم دهند که اگر ما بی صاحب ماندیم و به تیم دیگری رفتیم، از ما نرنجید که باعث جدائی ما مدیرعامل تیم تراختور است !

در این میان ، حال هواداران تراختور، بدتر از بازیکنان متعصب تراختور است که آنها لاجرم، دل از تراختور میکنند و تیمی دیگر پیدا میکنند!
اما هواداران تراختور چه خواهندکرد ؟
نگرانی هواداران ،بسی بیشتر و درد ناک تر از بازیکنان متعصب تیم است. درست در طرف مقابل جناب آجرلو و هیات مدیره محترم که خوشبختانه  و یا بدبختانه هیچکدام را نه میشناسیم و نه دیده ایم!
الحق که هیات مدیره ناشاس ورویت نشده، مدیرعامل نامرئی لازم دارد!
***************
تیمی که الآن در اختیار سرمربی است، در فصل جدید از تعدادشان بالا جبارکم خواهد شد.
و اگر مدیرعاملی بالا سر تیم باشد و بخواهد و بتواند این تیم را حفظ کند، باز هم تعدادی رفتنی هستند!
با اینحال همین تیم دست نخورده با هشت بازیکن اصلی و میدان دیده به اصفهان رفته است و هر آدم حتی ناقص العقلی، میتواند حدس بزند که تیم سال آینده تراختور چه وضعی و چه قدرتی خواهد داشت!

تیمهای صاحب دار، نظیر سرخابی ها، سخن از تکمیل تیمشان برای فصل جدید، بمیان می آورند، اما مدیرعامل تهران نشین ما، باخیال راحت، به مشغله های متعدد خود در تهران وسطح کشور میرسند و توجهی به رفتن آقائی و شفیعی و کیانی و ادینهو و کرار و اخباری و…..و حتی قلعه نوئی به پیکان را ندارند!!

******
درخاتمه، قسمتهائی از مصاحبه های دوبازیکن ارزشمندو متعصب و نیز ستاره تیم را،عینا درج میکنیم که اخطاری باشد برای آنهائیکه گول چند گزارش فرمایشی و ریالی سایتهای قلم به پول رامیخورند که مینویسند: « آسوده بخوابید که مدیرعامل بیدار است! »

*******
خالدشفیعی:

چرا با ما وارد مذاکره نمی‌شوند؟
واقعا نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه برای فصل آینده با ما وارد مذاکره نمی‌شوند. شرایط خیلی عجیب است؛ فیفا باشگاه را از نقل و انتقال محروم کرده و ما در تابستان بازیکن جدید نمی‌توانیم جذب کنیم اما مسئولان باشگاه هیچ صحبتی با ما بازیکنان کنونی برای تمدید قرارداد نمی‌کنند.

با این شرایط در تراکتورسازی نمی‌مانم
اگر شرایط اینطور ادامه پیدا کند، در تراکتورسازی نمی‌مانم. شرایط باشگاه اصلا خوب نیست. ما تا همین حالا هم به احترام هواداران صحبتی انجام ندادیم اما اینطور که نمی‌شود. هروقت ما خواستیم حرف بزنیم و مسائل را بگوییم ما را مقابل هواداران قرار دادند. خداراشکر هواداران تراکتورسازی به قدری محترم هستند که همه چیز را متوجه می‌شوند.

مهدی کیانی:

الان کرار می خواهد برود، ادینیو می خواهد برود. ۴، ۵ بازیکن دیگر هم قراردادشان تمام می شود و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم که بسته است. نمی دانم باشگاه چکار می کند و چرا زودتر دست به کار نمی شود تا نفراتی که الان داریم حفظ شوند.با این وضعیت فصل بعد باید برای نیفتادن بجنگیم. اگر قرار است این نفرات بروند و تراکتور بازیکن نداشته باشد بهتر است اصلا در لیگ بعدی شرکت نکنیم چون هوادارا ما که در سرما و گرما کنارمان بوده گناهی نکرده و حقش این نیست که دائم نگران باشد.تازه در نظر بگیرید که فصل بعد باید در آسیا هم حاضر شویم.

یاداشت : ساوالان – اردبیل