آموزش و پرورش زنجان به امور فرهنگی و تربیتی تاکید دارد
آموزش و پرورش زنجان به امور فرهنگی و تربیتی تاکید دارد

 به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمود عباسی ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری افزود: ۱۲۰ هزار نفر در استان زنجان در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی و هنری شرکت داشتند. وی اظهار کرد: این مسابقات فرهنگی و هنری در پنج شاخه هنری بود که هنرهای آوایی، […]

 به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمود عباسی ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری افزود: ۱۲۰ هزار نفر در استان زنجان در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی و هنری شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: این مسابقات فرهنگی و هنری در پنج شاخه هنری بود که هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی و فعالیت‌های ادبی، پژوهشی شاخه‌های مختلف این مسابقات است.

معاون  پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های خود توجه به امور فرهنگی و تربیتی را مورد تاکید قرارداده است.

عباسی تاکید کرد: هدف ما در این مسابقات این است که بستر رقابت سالم را در بین دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی گفت:  دستگاه‌های دغدغه‌مند در حوزه فرهنگ، آموزش و پرورش را یاری دهند تا تقدیر از دانش‌آموز در خور تلاش این افراد بوده و این بسیار مهم است. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  به مراحل چهارگانه این رقابت‌ها اشاره کردو گفت: آثار بعد از داوری و گزینش در مرحله آموزشگاهی به مرحله شهرستانی معرفی شده و سپس به مرحله استانی راه یافتند.

عباسی از برگزاری مراحل آموزشگاهی و شهرستانی در بهمن و اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: در مرحله استانی نیز بیش از ۴هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول و دوم شرکت کردند.