تائید صلاحیت ۶۱۱ داوطلب انتخابات شورای اسلامی تبریز
تائید صلاحیت ۶۱۱ داوطلب انتخابات شورای اسلامی تبریز

اویاقلیق : رحیم شهرتی فر: هیات اجرایی انتخابات این شهرستان پس از بررسی مدارک داوطلبان صلاحیت ۴۹ نامزد شوراهای اسلامی تبریز را رد کرد. وی با بیان اینکه صلاحیت ۲۷ داوطلب تبریز نیز در هیات نظارت این شهرستان رد شد، یادآوری کرد: ۱۳ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی تبریز نیز از شرکت در انتخابات […]

اویاقلیق : رحیم شهرتی فر: هیات اجرایی انتخابات این شهرستان پس از بررسی مدارک داوطلبان صلاحیت ۴۹ نامزد شوراهای اسلامی تبریز را رد کرد.
وی با بیان اینکه صلاحیت ۲۷ داوطلب تبریز نیز در هیات نظارت این شهرستان رد شد، یادآوری کرد: ۱۳ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی تبریز نیز از شرکت در انتخابات انصراف دادند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز اظهار کرد: در شهر باسمنج نیز صلاحیت ۲۰ نفر در هیات اجرایی تائید و صلاحیت ۳ نفر رد شد و یک نفر نیز از داوطلبی در انتخابات انصراف داد.
شهرتی فر، ادامه داد: در شهر سردرود نیز صلاحیت ۲۷ نفر تائید و صلاحیت یک نفر در هیات اجرایی و ۲ نفر نیز در هیات نظارت رد شد.
وی گفت: در خسروشاه نیز صلاحیت ۲۴ نفر در هیات اجرایی تائید و صلاحیت ۲ نفر در هیات اجرایی و یک نفر نیز در هیات نظارت شهرستان رد شد.
رئیس هیات اجرایی شهرستان تبریز با بیان اینکه امروز رد صلاحیت داوطلبان به صورت کتبی به آن ها ابلاغ می شود، اظهار کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده ۴ روز فرصت دارند تا مراتب اعتراض و شکایت های خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند.
شهرتی فر، افزود: هیات نظارت استان نیز از هفتم تا شانزدهم اردیبهشت به اعتراض های نامزدها رسیدگی و هفدهم همین ماه نظر نهایی به نامزدها اعلام و هجدهم اردیبهشت نیز لیست نامزدها به صورت آگهی منتشر می شود.
وی یادآوری کرد: انجام هرگونه تبلیغات خارج از زمان مجاز تخلف محسوب شده و از طریق کمیته تخلفات انتخاباتی و دستگاه قضایی با آن برخورد می شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دهمین دوره انتخابات میان دوره ای مجلس ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی