مراکز سیار شهری و روستایی کانون پرورشی آذربایجان‌شرقی افزایش می‌یابد
مراکز سیار شهری و روستایی کانون پرورشی آذربایجان‌شرقی افزایش می‌یابد

اویاقلیق : هادی یوسف‌زاده در بازدید معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از کانون پرورش فکری استان با بیان این مطلب گفت: با همکاری‌های انجام شده تعداد کتابخانه‌های سیار شهری تبریز در آینده نزدیک به سه مرکز افزایش می‌یابد. وی نیروری انسانی را بزرگترین سرمایه کانون پرورش فکری استان عنوان […]

اویاقلیق : هادی یوسف‌زاده در بازدید معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از کانون پرورش فکری استان با بیان این مطلب گفت: با همکاری‌های انجام شده تعداد کتابخانه‌های سیار شهری تبریز در آینده نزدیک به سه مرکز افزایش می‌یابد.
وی نیروری انسانی را بزرگترین سرمایه کانون پرورش فکری استان عنوان کرد و ادامه داد: اگر نیروی انسانی کارآمد در کارهای فرهنگی و هنری به کار گرفته شود، بهره‌وری مجموعه‌های فرهنگی افزایش می‌یابد و خدا را شاکریم که کانون پرورش فکری استان دارای نیروهای کارآمد و بهره ور است.
یوسف زاده بررسی چالش‌ها و نحوه مشارکت کانون استان در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌ها و ادارت استان را از دیگر برنامه‌های این بازدید بیان کرد که در جلسه‌ای مجزا و با حضور مسئولان واحدهای کانون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شد.
گفتنی است، در این دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری استان ضمن تبیین برنامه‌ها و اقدامات کانون در راستای توسعه فعالیت‌ها از همکاری سازمان برنامه و بودجه در رشد و توسعه برنامه‌های کانون قدردانی کرد.
در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری، مربیان این مرکز گزارشی از فعالیت های آن ارائه دادند.