سمپوزیم هنرهای تجسمی اردبیل برگزار می‌شود/اجرای ۸ نمایشگاه هنری
سمپوزیم هنرهای تجسمی اردبیل برگزار می‌شود/اجرای ۸ نمایشگاه هنری

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد بخشعلیان ظهر جمعه در حاشیه هماهنگی برگزاری نمایشگاه گروهی هنرمندان اردبیلی به خبرنگار مهر گفت: سمپوزیم هنرهای تجسمی با هدف معرفی جدیدترین تولیدات حوزه هنرهای تجسمی استان برگزار می‌شود. وی افزود: در این سمپوزیم نمایشگاهی از آثار هنرمندان بومی استان در رشته‌های نقاشی، پوستر، […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد بخشعلیان ظهر جمعه در حاشیه هماهنگی برگزاری نمایشگاه گروهی هنرمندان اردبیلی به خبرنگار مهر گفت: سمپوزیم هنرهای تجسمی با هدف معرفی جدیدترین تولیدات حوزه هنرهای تجسمی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این سمپوزیم نمایشگاهی از آثار هنرمندان بومی استان در رشته‌های نقاشی، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی در طول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان با تأکید به اینکه استان اردبیل از استان‌های موفق در تولیدات تجسمی است، اضافه کرد: در فرصت سمپوزیم جدیدترین آثار تولیدی هنرمندان استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

بخشعلیان همچنین به برگزاری هشت نمایشگاه هنری در سه‌ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: نمایشگاه گروهی طراحی از ۲۸ تا ۳۰ فرودین ماه و نمایشگاه گروهی نقاشی از اول تا ششم اردیبهشت ماه تدارک دیده شده است.

وی با تأکید به اینکه هر یک ازرشته‌های هنری در نظر گرفته شده برای سمپوزیم در نمایشگاه مجزا آثار خود را ارائه خواهند کرد، افزود: نمایشگاه گروهی پوستر سمپوزیم نیز از هفت تا ۱۴ اردیبهشت برپا می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان به برگزاری نمایشگاه گروهی کاریکاتور از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی نیز از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار کی شود.

به گفته بخشعلیان از اول تا هفتم خرداد ماه نمایشگاه نقاشی با عنوان کویر با ارائه جدیدترین آثار اکبر ملکی هنرمند اردبیلی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: از ۱۰ تا ۱۷ خرداد ماه نیز به مدت یک هفته سومین بازار فروش هنرهای تجسمی تولیدی هنرمندان استان برپا می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان ادامه داد: از ۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه نیز نمایشگاه گروهی نگارگری هنرمندان استان برپا خواهد شد.

بخشعلیان اضافه کرد: تمامی نمایشگاه‌های ذکر شده در محل نگارخانه قوام الدین مجتمع فدک برگزار می شوند.