شهردار تبریز همچنان از تیم سقوط کرده ماشین‌سازی حمایت می‌کند!
شهردار تبریز همچنان از تیم سقوط کرده ماشین‌سازی حمایت می‌کند!

به گزارش اویاقلیق، صادق نجفی با حمایت قاطع از قدیمى‌ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی هویت فوتبال تبریز بوده و بدون این تیم نمی‌توان‌ فوتبال تبریز را متصور شد و همچنان از تیم ماشین‌سازی حمایت خواهم کرد. وی گفت: ماشین‌سازى در هر سطحى از فوتبال کشور که باشد مورد حمایت و پشتیبانى […]

به گزارش اویاقلیق، صادق نجفی با حمایت قاطع از قدیمى‌ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی هویت فوتبال تبریز بوده و بدون این تیم نمی‌توان‌ فوتبال تبریز را متصور شد و همچنان از تیم ماشین‌سازی حمایت خواهم کرد.

وی گفت: ماشین‌سازى در هر سطحى از فوتبال کشور که باشد مورد حمایت و پشتیبانى سازمان ورزش شهردارى تبریز خواهد بود و دوباره این تیم را به لیگ برتر فوتبال کشور بازخواهیم گرداند.

شهردار تبریز از رسانه ها خواست که بیشتر به این تیم توجه کرده و در همین مورد عنوان کرد: رسان‌ها به ویژه صدا و سیما به جاى توجه به نکات منفى و تزریق نا امیدى‌، حامى عملى و واقعى ماشین‌سازى باشند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان‌شرقی است که بعد از ۲۰ سال به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرده بود.

این تیم در پایان هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال کشور با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است و شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد.