قطع برق ۹۵ روستای آذربایجان شرقی بر اثر بارندگی ها/ مشکل رفع شد
قطع برق ۹۵ روستای آذربایجان شرقی بر اثر بارندگی ها/ مشکل رفع شد

اویاقلیق : یوسف سرافراز شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان افزود: صبح روز شنبه نیز به دلیل طغیان رودخانه ها مجددا خاموشی داشتیم که بلافاصله برای رفع مشکل اقدام لازم انجام شد. وی تاکید کرد: نیروهای این شرکت در تمامی شهرستان ها پای کار هستند و با توجه به مشکل منابع مالی از […]

اویاقلیق : یوسف سرافراز شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان افزود: صبح روز شنبه نیز به دلیل طغیان رودخانه ها مجددا خاموشی داشتیم که بلافاصله برای رفع مشکل اقدام لازم انجام شد.

وی تاکید کرد: نیروهای این شرکت در تمامی شهرستان ها پای کار هستند و با توجه به مشکل منابع مالی از بخش خصوصی نیز کمک و امنیت گرفتیم.
سرافراز با اشاره به خسارت های پیش آمده به تاسیسات شرکت توزیع برق استان ادامه داد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان منابع برای رفع مشکلات نیاز است که باید برای تامین برق پایدار کار اساسی انجام گیرد.

وی ادامه داد: عملیات احیا مقدم بر عملیات برآورد خسارت های وارده است به همین دلیل از همان نخستین لحظات وقوع حادثه عملیات احیا اغاز شد و از روز شنبه به صورت کارشناسی برآورد هزینه انجام می شود و تا کنون به صورت تقریبی یک میلیارد تومان برآورد شده است.

بارندگی های شدید دو روز گذشته در آذربایجان شرقی موجب جاری شدن سیل در برخی نواحی و خسارت دیدن معابر و زیرساخت های شهری و برون شهری، اراضی کشاورزی همچنین جان باختن ۴۲ نفر از مردم شهرستان های آذرشهر و عجب شیر شد.
شهرستان های آذرشهر و عجب شیر که عمده خسارت جانی و مالی سیل در این مناطق بوده در جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده اند.