قلعه‌نویی: شاید دیگر اصلاً مرا نخواستند!/ باید به مهاجری تبریک بگویم
قلعه‌نویی: شاید دیگر اصلاً مرا نخواستند!/ باید به مهاجری تبریک بگویم

اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پدیده در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: باید به مهاجری به خاطر ساختن این تیم خوب، بی‌ادعا و کم هزینه تبریک بگویم. پدیده تیمی است که هم به نحو احسن فوتبال بازی کرد و هم موقعیت گل داشت. وی داد: […]

اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پدیده در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: باید به مهاجری به خاطر ساختن این تیم خوب، بی‌ادعا و کم هزینه تبریک بگویم. پدیده تیمی است که هم به نحو احسن فوتبال بازی کرد و هم موقعیت گل داشت.
وی داد: روزنه‌های حریف را از جناح راست بسته بودیم و محمد ابراهیمی به بهترین شکل این کار را انجام داد. از سوی دیگر از تله‌هایی که در این سمت گذاشتیم، موقعیت ایجاد کردیم. به نظرم همه کسانی که این بازی را تماشا کردند، از آن لذت بردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: خوب بازی کردیم، در حالی که از نیم‌فصل دوم تا به این بازی ۷ بازیکن‌مان را از دست داده‌ایم. سروش رفیعی در نیم‌فصل از جمع ما رفت، ادینیو را نداشتیم، سعید آقایی، کرار جاسم و چند بازیکن دیگرمان هم نبودند. یک تیم بزرگ اگر یک بازیکنش را نداشته باشد تا مدت‌ها به مشکل می‌خورد ولی ما با تمام مشکلات و بدون این همه بازیکن اصلی تا اینجای فصل تحمل کردیم.

قلعه‌نویی در مورد داوری بازی گفت: به نظرم داور این بازی یکی از روزهای خوب خودش را پشت سر گذاشت. داور به تمام صحنه‌ها نزدیک بود و تحت تأثیر جو بازی قرار نگرفت.

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه تیمش در چند هفته گذشته در بحران بود، خاطرنشان کرد: قبول دارم که تیمم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفت ولی ما نهایتاً با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول قرار داشتیم و فینالیست جام حذفی هم محسوب می‌شویم، به نظرم به این وضعیت بحران نمی‌گویند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با ابراز رضایت از عملکرد محمدرضا اخباری در دیدار مقابل پدیده خاطرنشان کرد: از اخباری تشکر می‌کنم. او تنها چند هفته دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و بعد باید به تیم خود برگردد اما با جان و دل در این تیم کار می‌کند. وجود بازیکنانی مانند اخباری نشان می‌دهد هنوز ایثار و جوانمردی در فوتبال وجود دارد.

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه تراکتورسازی ضدفوتبال بازی کرد، تأکید کرد: داور چند دقیقه وقت اضافه گرفت؟ ما در این بازی نزدیک به ۶ موقعیت گل داشتیم و فرصت‌های‌مان بیشتر از پدیده بود. بازیکنان ما فقط ۲ دقیقه به زمین افتادند. فکر نمی‌کنم به این ضدفوتبال بگویند. کمی منصف‌تر باشیم.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر جدایی او از تراکتورسازی در پایان فصل، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و تبریز هم مردم بزرگی دارد. هر مربی بزرگی آرزو دارد در این تیم مربیگری کند، من که یک مربی کوچک هستم. خیلی از مربیان داخلی و خارجی دوست دارند در این تیم مربیگری کنند. ۳، ۴ بازی دیگر قرارداد من با تراکتورسازی تمام می‌شود و شاید دیگر اصلاً مرا نخواستند! شاید بگویند کسی را می‌آوریم که انتظارات‌مان را برآورده کند.