تسهیل رفت‌وآمد به استان در راستای اقتصاد مقاومتی است
تسهیل رفت‌وآمد به استان در راستای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری اویاقلیق، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در آیین افتتاح سامانه صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین‌المللی تبریز، گفت: افتتاح این سامانه موجب تسهیل در تردد مسافران خارجی به استان خواهد شد و امیدواریم بخش‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری از این فرصت استفاده کنند. وی با تاکید بر نقش روابط اقتصادی و تجاری […]

به گزارش خبرگزاری اویاقلیق، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در آیین افتتاح سامانه صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین‌المللی تبریز، گفت: افتتاح این سامانه موجب تسهیل در تردد مسافران خارجی به استان خواهد شد و امیدواریم بخش‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری از این فرصت استفاده کنند.

وی با تاکید بر نقش روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای مختلف در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، گفت: قطعاً وزارت امور خارجه برنامه‌هایی در این زمینه دارد که ما آماده‌ایم از اجرای این برنامه‌ها و ایده‌های جدید در استان حمایت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به برگزاری چندین نشست منطقه‌ای و بین‌المللی در تبریز در سال ۹۵، گفت: برای تحقق اهداف وزارت امور خارجه در عرصه اقتصاد مقاومتی، علاقه‌مندیم در سال جاری هم نشست‌های این وزارت‌خانه را میزبانی کنیم.

وی با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه تبریز در ایام نوروز امسال، از تمامی دست‌اندرکاران و مسئولان این فرودگاه قدردانی کرد و گفت: فرودگاه تبریز به عنوان ویترین استان برای مسافران داخلی و خارجی است و قطعاً برخورد خوب با مسافران در این نقطه ورودی، می‌تواند شایستگی‌های مردم آذربایجان را نشان دهد.

جبارزاده با بیان اینکه با افتتاح سامانه صدور روادید الکترونیکی، میزان تردد به استان بیشتر خواهد شد، افزود: مسئولان فرودگاه باید سطح خدمات و کیفیت پذیرش مسافران را تا جایی که امکان دارد ارتقا دهند.

وی همچنین با اشاره به خرید هواپیماهای جدید در کشور، نوسازی ناوگان هوایی استان را جزو خواسته‌های مردم برشمرد و از شرکت‌های هواپیمایی خواست در این زمینه پیش‌رو باشند.

گفتنی است با راه‌اندازی سامانه صدور روادید الکترونیکی در فروگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، صدور روادید برای اتباع خارجی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

اتباع خارجی با استفاده از این سامانه می‌توانند قبل از آغاز سفر، در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کنند و در هنگام ورود به فرودگاه تبریز در کمترین زمان روادید خود را دریافت کنند.