بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا در هیئت‌ اجرایی پایان یافت
بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا در هیئت‌ اجرایی پایان یافت

به گزارش اویاقلیق، رحیم شهرتی فر با اعلام این مطلب گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس ازثبت‌نام از آن‌ها در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و پس از استعلام از مراکز چهارگانه، از روز ۱۷ فروردین ماه سال جاری در هیأت‌های اجرایی آغاز شده بود. وی اضافه کرد:  براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هیأت‌های […]

به گزارش اویاقلیق، رحیم شهرتی فر با اعلام این مطلب گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس ازثبت‌نام از آن‌ها در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و پس از استعلام از مراکز چهارگانه، از روز ۱۷ فروردین ماه سال جاری در هیأت‌های اجرایی آغاز شده بود.

وی اضافه کرد:  براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هیأت‌های اجرایی از امروز نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها را به هیأت‌های نظارت شهرستان و بخش اعلام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیأت اجرایی  در حال تنظیم صورتجلسه بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز بوده که طی روزهای آتی در اختیار هیأت نظارت  شهرستان قرار خواهد گرفت، هیأت‌های نظارت شهرستان و بخش از روز جمعه (۲۵ فروردین) تا روز چهارشنبه (۳۰ فروردین) صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را  بررسی و به هیئت‌های اجرایی اعلام می‌کنند.