رکود عامل بازدارنده تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است
رکود عامل بازدارنده تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است

محمد اسماعیل سعیدی در خصوص ارزیابی خود از اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی یک نسخه ملی است، باید در سطح ملی و کشوری با تمهیدات اساسی و اصولی اجرا شود. وی با بیان اینکه مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی با توافق و همکاری بالا نسبت به اقتصاد […]

محمد اسماعیل سعیدی در خصوص ارزیابی خود از اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی یک نسخه ملی است، باید در سطح ملی و کشوری با تمهیدات اساسی و اصولی اجرا شود.
وی با بیان اینکه مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی با توافق و همکاری بالا نسبت به اقتصاد مقاومتی اقدامات ارزنده‌ای را اجرا کرده‌اند، گفت: مسؤولان استانی با استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی از قبیل بسیج و بسیج سازندگی توفیقات زیادی نصیب استان شد و می‌تواند الگو برای سایر استان‌ها شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: البته اقدامات استان نیز به آن معنی نیست که تاثیرات ملی برای کشور داشته باشد ولی اگر حرکات انجام شده در استان و ادامه روند استفاده از ظرفیت‌ها و تغییر نگاه برخی از مسؤولان نسبت به اقتصاد مقاومتی می‌توان جهش بزرگی در سال جدید داشته باشیم.
وی متذکر شد: متاسفانه موضوع رکود در کشور جدی بوده  و بر استان ما نیز حاکم شده و رونق تولید را تحت تاثیر خود قرار داده است و عامل بازدارنده در سطح کلان برای اقتصاد مقاومتی بوده و باید دولت و شخص رئیس جمهور به فکر تمهیداتی برای خروج از رکود باشد.
سعیدی با تاکید بر اینکه تا در استان رکود حاکم باشد، نمی‌توان اقدامات فراتری انجام داد، گفت: خارج شدن از رکود را نباید یک سال به صورت زبانی مدام تکرار کنیم بلکه باید حرف گفته شده را اجرایی کنیم وگرنه مشکلات افزوده خواهند شد.

فارس