بهره مندی از ظرفیتهای اتاق اصناف استان برای حمایت از نیازمندان
بهره مندی از ظرفیتهای اتاق اصناف استان برای حمایت از نیازمندان

تهیه بانک اطلاعات نیازهای مددجویان،ارسال مشخصات ایتام و فرزندان محسنین به منظور حامی یابی در بین اصناف،حضور موثر در برنامه های خیرخواهانه اتاق اصناف و ترویج مصرف کالاهای داخلی بین مددجویان از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است. به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی گفت: ترویج […]

تهیه بانک اطلاعات نیازهای مددجویان،ارسال مشخصات ایتام و فرزندان محسنین به منظور حامی یابی در بین اصناف،حضور موثر در برنامه های خیرخواهانه اتاق اصناف و ترویج مصرف کالاهای داخلی بین مددجویان از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی گفت: ترویج فرهنگ انفاق در بین اصناف، فراهم کردن زمینه های ارتباط متقابل بین کمیته امداد و اتاق اصناف استان و آموزش مددجویان از طریق اتحادیه های صنفی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی افزود: این تفاهم نامه با موضوع فراهم آوردن زمینه های همکاری متقابل این دو نهاد برای تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه منعقد شده است.

کلامی تصریح کرد: تهیه بانک اطلاعات نیازهای مددجویان،ارسال مشخصات ایتام و فرزندان محسنین به منظور حامی یابی در بین اصناف،حضور موثر در برنامه های خیرخواهانه اتاق اصناف و ترویج مصرف کالاهای داخلی بین مددجویان از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه های کمیته امداد از جمله جشن نیکوکاری،رمضان و عاطفه ها،همکاری در برگزاری کارگاههای آموزشی و حرفه آموزی به مددجویان مستعد و آماده به کار از مهمترین تعهدات اتاق اصناف استان طبق این تفاهم نامه است.