صفی الله کرامتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش باران و برف در استان زنجان در مورد  احتمال وقوع سیل در حاشیه رودخانه ها هشدار داد و گفت: شهروندان زنجانی تمهیدات لازم برای روز طبیعت را مد نظر قرار دهند. وی اظهار کرد: احتمال وقوع حوادث غیر مترقبه وجود دارد که […]

صفی الله کرامتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش باران و برف در استان زنجان در مورد  احتمال وقوع سیل در حاشیه رودخانه ها هشدار داد و گفت: شهروندان زنجانی تمهیدات لازم برای روز طبیعت را مد نظر قرار دهند.

وی اظهار کرد: احتمال وقوع حوادث غیر مترقبه وجود دارد که مردم و همه مسئولان باید آماده باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: سامانه بارشی خوبی در استان زنجان سرازیر است و در روز طبیعت مردم که در بیرون هستند از نشستن در بالای کوه ها به علت رعد و برق و کنار رودخانه ها و سدها  به علت وقوع سیل جلوگیری کنند.

کرامتی نسبت به وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده هشدار داد و گفت: شهروندان زنجانی در مقابل درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره تردد نکنند.

وی تصریح کرد:  با توجه به بارش باران و برغ در استان رانندگان از تردد در گردنه های کوهستانی خود داری کنند و سفر خود را لغو کنند و مسافران اگر قصد تردد در استان را دارند حتما خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز کرده و تمهیدات ایمنی را در دستور کار قرار دهند.