تردد در جاده های زنجان به ۷ میلیون رسید
تردد در جاده های زنجان به ۷ میلیون رسید

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در یازدهم فروردین ماه سالجاری ۴۲۲ هزار و ۵۹۵ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا یازدهم فروردین ماه سالجاری ۶ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۱۴ خودرو در جاده های استان زنجان ترددکردند. مسئول […]

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در یازدهم فروردین ماه سالجاری ۴۲۲ هزار و ۵۹۵ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا یازدهم فروردین ماه سالجاری ۶ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۱۴ خودرو در جاده های استان زنجان ترددکردند.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: طی این ازه زمانی وسایل نقلیه سبک ۸۷ درصد ووسایل نقلیه سنگین ۱۳ درصد تردد ها در جاده های استان زنجان را به خوا اختصاص داده و سرعت غیر مجاز  پنج درصد ،سبقت غیرمجاز ۱درصد وفاصله غیر مجازهم یک درصد تخلفات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه  ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان – قزوین فعال است، افزود: با تلاش همه ارگان ها بخصوص پلیس راه استان  در تلاش هستیم حوادث جاده ای را در محور ها مواصلاتی کاهش دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

امینی تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و  برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.