۸ اکیپ ویژه هلال احمر در مناطق زنجان در روز طبیعت مستقر می شوند
۸ اکیپ ویژه هلال احمر در مناطق زنجان در روز طبیعت مستقر می شوند

غفور آقاجانلو در  گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات روز طبیعت در استان زنجان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود:  ۱۶پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان زنجان مستقر شده است. معاون جمعیت هلال احمر استان زنجانبا بیان اینکه برای روز طبیعت ۸ اکیپ در […]

غفور آقاجانلو در  گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات روز طبیعت در استان زنجان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود:  ۱۶پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان زنجان مستقر شده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجانبا بیان اینکه برای روز طبیعت ۸ اکیپ در مناطق مختلف شهر زنجان مستقر می شوند، گفت: پست امداد و نجات که ۱۰ پست ثابت و ۶ پست نیز سیار و موقت است، برای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در نظر گرفته شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: در مجموع ۳۶۰  نفر امدادگر و نجات‌گر در طول ایام نوروز شهروندان و مسافران را تحت پوشش خدمات خود قرار دادند.

وی افزود: خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با ۱۹ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودوری کمک‌دار سنگین، ۸ دستگاه خودروی نجات، ۱۰ موتور امداد، ۹  موتور آمبولانس، ۳ دستگاه خودروی آرگو و یک دستگاه خودروی ارتباطات ارائه می دهند.

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: خدمات فرهنگی، بهداشتی و زیست محیطی از طریق استقرار پست‌های ثابت در محل مناسب و مراجعه مسافرین و مراجعه کنندگان علاقه‌مند دریافت خدمات به نحوه مناسب انجام می شود.

وی گفت: یکی دیگر از خدمات هلال احمر پخش کیسه های زباله در میان گردشگران نوروزی  است و  جوانان حاضر در این پایگاه ها کیسه های زباله را در اختیار شهروندان قرار می دهند.