۵۶ هزار مسافر در قالب ۷ هزار سفر در استان زنجان جابجا شده اند
۵۶ هزار مسافر در قالب ۷ هزار سفر در استان زنجان جابجا شده اند

ایرج دست نشان درگفتگو با خبرنگار مهر  افزود: در یازدهم فروردین ماه سال ۹۶ نیز دو هزار و ۸۰۰ مسافر در قالب ۴۱۰ سفر در استان زنجان جا به جا شده اند. وی اظهار کرد:  از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا تا ۱۱ فروردین ماه حدود ۵۶ هزار و ۱۹۹ مسافر در قالب ۷ هزار […]

ایرج دست نشان درگفتگو با خبرنگار مهر  افزود: در یازدهم فروردین ماه سال ۹۶ نیز دو هزار و ۸۰۰ مسافر در قالب ۴۱۰ سفر در استان زنجان جا به جا شده اند.

وی اظهار کرد:  از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا تا ۱۱ فروردین ماه حدود ۵۶ هزار و ۱۹۹ مسافر در قالب ۷ هزار و ۶۰۳ سفر در استان زنجان جا به جا شده اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: طی روز گذشته ۶۶ بلیط بصورت اینترنتی و ۷۶۶ بلیط بصورت حضوری پیش فروش شده است و در مجموع ستاد تا ۱۱ فروردین ۱۳۷۳ بلیط بصورت اینترنتی و ۱۵۰۷۱ بلیط بصورت حضوری پیش فروش شده است.

وی با بیان اینکه  ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان – قزوین فعال است، افزود: با تلاش همه ارگان ها بخصوص پلیس راه استان  در تلاش هستیم حوادث جاده ای را در محور ها مواصلاتی کاهش دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

دست نشان تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و  برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

وی افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.