طراحی پنج نمونه چاقو با طرح جدید توسط هنرمندان صنایع‌دستی زنجان
طراحی پنج نمونه چاقو با طرح جدید توسط هنرمندان صنایع‌دستی زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،یحیی رحمتی در جلسه بررسی عملکرد شهرستان‌های استان در حوزه برنامه‌های متفاوت ۹۶ که دیروز جمعه ۱۱ فروردین برگزار شد، گفت: این پنج نمونه چاقو با طرح جدید در راستای کسب سهم بیشتری از بازار چاقوی داخلی توسط یکی از بهترین طراحان کشور تولید […]

چاقو زنجانبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،یحیی رحمتی در جلسه بررسی عملکرد شهرستان‌های استان در حوزه برنامه‌های متفاوت ۹۶ که دیروز جمعه ۱۱ فروردین برگزار شد، گفت: این پنج نمونه چاقو با طرح جدید در راستای کسب سهم بیشتری از بازار چاقوی داخلی توسط یکی از بهترین طراحان کشور تولید شده است و باید برای بازاریابی آن راهکارهای مناسبی اندیشید.
وی ادامه داد:باید برای صنایع‌دستی در سبد کالای خانوار ایرانی به‌عنوان یک کالای کاربردی و مصرفی جایگاه مناسبی تعریف کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان با تاکید بر تسهیل صدور مجوزهای ساخت و بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری، عنوان کرد: برای گسترش تاسیسات گردشگری در استان بر آنیم تا در چهارچوب قوانین اختیاراتی به بخش خصوصی تفویض کنیم.
وی با اشاره به ۷۹۰ بازدید نظارتی  در تعطیلات نوروزی، تصریح کرد:سلامتی مردم موضوع بسیار مهمی است و در این راستا باید نظارت‌های سخت‌گیرانه و مستمر در طول سال انجام شود.
رحمتی، با تاکید بر گسترش تورهای یک‌روزه طبیعت‌گردی در استان زنجان، افزود: ما می‌توانیم از پتانسیل‌های جاذبه‌های طبیعی در روستاها برای برگزاری تور عکاسی و همچنین از پتانسیل غذاهای محلی در روستاهای هدف گردشگری برای جذب گردشگر استفاده کنیم.
وی ادامه داد:در حوزه گردشگری باید در استان ۵۰۰ موقعیت شغلی تعریف کنیم و از رشته‌های صنایع دستی فعال و نیمه فعال در راستای اشتغال‌زایی استفاده کنیم.