اکیپ های آتشنشانی زنجان در ۶ نقطه شهر مستقر می شوند
اکیپ های آتشنشانی زنجان در ۶ نقطه شهر مستقر می شوند

حمید رضا یاختی‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات آتش نشانی زنجان در روز طبیعت اشاره کرد و افزود: استقرار نیروهای آتش‌نشانی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر زنجان از آغاز مسافرت‌های شروع شده و تا روز طبیعت ادامه دارد.  وی از آماده باش ۱۲۰ آتشنشان زنجانی از روز چهارشنبه سوری تا روز طبیعت خبر داد و تاکید کرد: این […]

حمید رضا یاختی‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات آتش نشانی زنجان در روز طبیعت اشاره کرد و افزود: استقرار نیروهای آتش‌نشانی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر زنجان از آغاز مسافرت‌های شروع شده و تا روز طبیعت ادامه دارد. 

وی از آماده باش ۱۲۰ آتشنشان زنجانی از روز چهارشنبه سوری تا روز طبیعت خبر داد و تاکید کرد: این تعداد آتش نشان در قالب ۱۰ ایستگاه آتش نشانی و با ۱۰ دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین در ۱۰ نقطه شهر مستقر  خواهند شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی زنجان تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی طبق سال‌های گذشته در مناطق نزدیک به تفرجگاه‌های معروف استان مستقر می‌شوند تا در صورت بروز حادثه اقدام به امدادرسانی کنند.

یاختی‌فرد تاکید کرد: نیروهای آتش‌نشانی در همه محورهای منتهی به تفرجگاه‌ها از جمله محور زنجان به تبریز، بیجار، تهم  مستقر می شوند.

وی افزود: شهروندان در روز طبیعت قبل از ترک محل اقدام به خاموش کردن آتش روشن بکنند و اگر آتش‌های روشن شده خاموش نشوند با وزش باد شعله‌ور شده و موجب بروز آتش‌سوزی درمراتع می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی زنجان یاد آورشد: اکیپ های خودرویی از نخستین ساعات صبح در نقاط تعیین شده مستقر می شوند و  در این روز ایستگاه های آتشنشانی زنجان در ۶ نقطه از شهر در آماده باش هستند.