پلیس با ۲۰۰ اکیپ به طور محسوس در محورهای پردد زنجان فعالیت می کند
پلیس با ۲۰۰ اکیپ به طور محسوس در محورهای پردد زنجان فعالیت می کند

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات روز طبیعت توسط پلیس استان زنجان اشاره کرد و افزود:  برای این روز پلیس در سه لایه امنیتی، ترافیکی و انتظامی طرح های خوبی را اجرا می کند. وی اظهار کرد: در این راستا پلیس با ۲۰۰ تیم راهور،انتظامی وترافیکی وبه طور نامحسوس در محورهای […]

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات روز طبیعت توسط پلیس استان زنجان اشاره کرد و افزود:  برای این روز پلیس در سه لایه امنیتی، ترافیکی و انتظامی طرح های خوبی را اجرا می کند.

وی اظهار کرد: در این راستا پلیس با ۲۰۰ تیم راهور،انتظامی وترافیکی وبه طور نامحسوس در محورهای پر تردد استان زنجان حضور خواهند داشت تا مسافران و شهروندان زنجانی در این روز در آرامش باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در ایام نوروز با ۴۰۰ اکیپ در رده های انتظامی، امنیتی و ترافیکی فعال بود و تا روز طبیعت فعالیت لازم راخواهند داشت.

کردلو  به شهروندان زنجانی توصیه کرد در روز طبیعت طلا جات خود را در مغازه ها و منزل و خودرو پرهیز کنند دو حتی المقدور منزل را خالی نگذارند.

وی تصریح کرد: به برکت تعامل خوب مردم استان زنجان و همفکری مسئولین در شورای تامین، زنجان در زمره استانهای امن کشور قرار دارد. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه  ایران در منطقه جزو کشورهای امن کشور است و باید این مهم تقویت شود، گفت: امنیت رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی  است و در راستای برقراری امنیت باید همه با هم همفکری و همکاری کنند.