هیچ فوتی از تصادفات جاده‌ای در بیمارستان‌های اردبیل ثبت نشده است
هیچ فوتی از تصادفات جاده‌ای در بیمارستان‌های اردبیل ثبت نشده است

قدرت اخوان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز نهم فرودین ماه سال جاری مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی با ۷۱ اعزام به هزار و ۷۴۱ نفر امدادرسانی کرده است. وی افزود: کل مجروحان تصادفات جاده‌ای انتقال‌یافته به بیمارستان‌ها ۲۳۸ نفر و تصادفات درون شهرهای استان […]

قدرت اخوان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز نهم فرودین ماه سال جاری مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی با ۷۱ اعزام به هزار و ۷۴۱ نفر امدادرسانی کرده است.

وی افزود: کل مجروحان تصادفات جاده‌ای انتقال‌یافته به بیمارستان‌ها ۲۳۸ نفر و تصادفات درون شهرهای استان ۱۴۶ نفر است که تاکنون از این تعداد موردی فوت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اذعان به فوت سه نفر در تصادفات جاده‌ای و در محل حادثه اضافه کرد: روز گذشته تصادف جاده ارجستان ۹ مجروح به دنبال داشت که هیچ یک فوت نشده است.

اخوان اکبری با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مأموریت‌های اورژانس در تعطیلات نوروزی امسال به نسبت سال گذشته اضافه کرد: میانگین رسیدن آمبولانس به محل حادثه در سطح شهرها پنج دقیقه و در جاده‌ها ۱۰ دقیقه محاسبه شده است.

وی افزود: به صورت امتحانی مأموریتی به اورژانس در فیروزآباد ابلاغ و مدت‌زمان رسیدن به محل حادثه اندازه‌گیری شد که حتی در حادثه جاده‌ای مدت‌زمان رسیدن پنج دقیقه و ۴۰ ثانیه محاسبه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به مطلوب بودن حضور در محل حادثه در مقایسه با استانداردهای کشوری اضافه کرد: در این ایام اورژانس هوایی استان هیچ مأموریتی نداشته است.

وی تأکید کرد: سال گذشته در همین مدت به ۴۰۰ بیمار تصادفی با فوتی چهار نفر امدادرسانی شده بود.