بیش از ۳۸هزارروز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی اسکان یافته اند
بیش از ۳۸هزارروز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی اسکان یافته اند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون سیدمصطفوی در جریان بازدید از روند اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اظهارداشت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز تلاش می کند. وی با اشاره به آمار پذیرش ستاد اسکان استان گفت: این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون سیدمصطفوی در جریان بازدید از روند اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اظهارداشت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز تلاش می کند.

وی با اشاره به آمار پذیرش ستاد اسکان استان گفت: این تعداد شامل ۱۵هزار و ۳۴۵ نفر و در قالب ۴هزار و ۲۶۳ خانواده بود که مدارس استان پذیرش و اسکان داده شدند.

سید مصطفوی با بیان اینکه شهرستان های مهاباد، ارومیه، ماکو و خوی تاکنون بیشترین میزان مسافران نوروزی را پذیرا بودند افزود:امسال یکهزار کلاس درس در ۱۰۰ مدرسه و در ۱۷ شهرستان آماده میزبانی از فرهنگیان است.

وی اظهارداشت: پذیرش مهمانان فرهنگی در شهرستان مهاباد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است وعملکرد ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد مطلوب و شایسته تقدیر است.