ترافیک در آزاد راه های زنجان سنگین است
ترافیک در آزاد راه های زنجان سنگین است

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کردو افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز حاکم است. وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دور دوم سفرهای نوروزی شروع جاده های بعد از ظهر […]

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کردو افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز حاکم است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دور دوم سفرهای نوروزی شروع جاده های بعد از ظهر ها شلوغ می شود که در این میان رانندکان سفر برگشت را مدیریت کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد در بقیه محورهای مواصلاتی استان زنجان روان است.

شیر محمدی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور زنجان به خرمدره خبر داد و تصریح کرد:برخورد یک موتور سیکلت با مینی بوس باعث فوت راکب موتور سیکلت شد.

شیر محمدی علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ عنوان کرد.