پُز عالی مستدام !
پُز عالی مستدام !

اویاقلیق: یکی از ضعیف ترین کمسیونهای شورای چهارم شهر تبریز “کمسیون اجتماعی و امور فرهنگی”بود که در جهت حمایت از حقوق شهروندی خانواده ها و بالاخص در مورد حقوق شهروندی زنان بی سرپرست و بد سرپرست و … بسیار نا امید کننده ظاهر شدند. در مورد این کمیسیون سوالی مطرح است و آن اینکه بنظرتان […]

اویاقلیق: یکی از ضعیف ترین کمسیونهای شورای چهارم شهر تبریز “کمسیون اجتماعی و امور فرهنگی”بود که در جهت حمایت از حقوق شهروندی خانواده ها و بالاخص در مورد حقوق شهروندی زنان بی سرپرست و بد سرپرست و … بسیار نا امید کننده ظاهر شدند.

در مورد این کمیسیون سوالی مطرح است و آن اینکه بنظرتان کمیسیونی که در خدمت بازی اقلیت – اکثریت بین اعضای شورا بود، چگونه می توانست مستقلا و بدور از هیاهو در امور خانواده و زنان، نقش ایفا کند؟! و شاید زمان آن فرا رسیده است که ریاست محترم کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در این باره توضیح بدهند که:
۱-  در این ۴ سال اخیر چه طرح و یا طرح هائی از سوی کمیسیون اجتماعی در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسیده است؟!
۲- چرا کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورا در مطالبه حقوق شهروندان زن تبریزی از سازمان شهرداری دچار لکنت بوده و چرا در انجام وظیفه نظارتی خود در این باره دچار تعارف بی مورد شده است؟!
سعید حاجی زاده حتی در مصاحبه بعد از ثبت نام خود ، در حالی که با همسرش در فرمانداری حاضر شده بود هیچ یک از اولویت های انتخاباتی اش را به حقوق شهروندی زنان و بانوان تبریزی اختصاص نداد و برای همین وقتی در میان دغدغه های اجتماعی ایشان حقوق شهروندی زنان تبریزی جائی ندارد، به نظرتان سعید حاجی زاده به چه دلیلی با همراهی همسرش در انتخابات شورای پنجم ثبت نام کرد؟
۱- برای اینکه بگوید مجرد نیست و همسر اختیار کرده.
۲- به رفقای قدیمی خانومش اطلاع رسانی کند که ایشان شوهر کرده اند.
۳- نشان دادن وضعیت خوب و مناسب زنان تبریزی و تکذیب وجود زنان بد سرپرست و بی سرپرست و بزهکار در تبریز
۴- تکذیب هر گونه اختلاف زناشوئی فی مابین زوج های تبریزی

پ.ن: همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم…