۷۰۳ بازدید نظارتی از اماکن گردشگری اردبیل انجام شد
۷۰۳ بازدید نظارتی از اماکن گردشگری اردبیل انجام شد

کریم حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در این ایام ۲۴۸ بازدید از مراکز اقامتی استان انجام شده و همچنین به ۹ شکایت واصله نیز رسیدگی شده است. وی تعداد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی را ۱۸۴ مورد عنوان و اضافه کرد: ۶۸ بازدید نظارتی نیز از دفاتر خدمات […]

کریم حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در این ایام ۲۴۸ بازدید از مراکز اقامتی استان انجام شده و همچنین به ۹ شکایت واصله نیز رسیدگی شده است.

وی تعداد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی را ۱۸۴ مورد عنوان و اضافه کرد: ۶۸ بازدید نظارتی نیز از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان  تعداد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی موقت را ۲۰۳ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع ۲۸ فقره تشویق به مراکز خدماتی و گردشگری استان ارائه شده که شامل ۱۵ مورد تشویق به مراکز اقامتی، شش مورد به دفاتر خدمات مسافرتی و هفت مورد به مراکز پذیرایی است.

حاجی‌زاده تعداد تذکر ارائه شده را ۳۴ فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲۸ تذکر به مراکز اقامتی، یک تذکر به دفاتر خدمات مسافرتی و شش تذکر به مراکز پذیرایی صادر شده است.

وی افزود: تاکنون هیچ یک از مراکز خدماتی و گردشگری استان اخطار کتبی دریافت نکرده و یا تعطیل نشده‌اند.