ارومیه با ثبت نام ۵۹۹ داوطلب انتخابات رتبه اول کشوری را کسب کرد
ارومیه با ثبت نام ۵۹۹ داوطلب انتخابات رتبه اول کشوری را کسب کرد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر از ارومیه، در سومین روز از زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به‌همراه سرپرست فرمانداری خوی با حضور در دفتر انتخاباتی فرمانداری و بخشداری مرکزی خوی از محل ثبت نام داوطلبین […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر از ارومیه، در سومین روز از زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به‌همراه سرپرست فرمانداری خوی با حضور در دفتر انتخاباتی فرمانداری و بخشداری مرکزی خوی از محل ثبت نام داوطلبین و عوامل اجرایی بازدید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: ثبت نام نامزدهای انتخاباتی تا ۶ فروردین ادامه خواهد یافت و خوشبختانه شاهد روند خوبی در مراحل ثبت نام داوطلبین در سطح استان هستیم.

علیرضا رادفر افزود : در دو روز اول تعداد دو هزار و ۴۷۹ نفر در سطح استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۸ نفر در حوزه های شهری و یک هزار و ۹۲۸ نفر در حوزه روستایی هستند.

وی تصریح کرد : از این تعداد دوهزار و ۴۰۹ نفر مرد و ۶۷ نفر نیز خانم هستند و همچنین تعداد ۴۴۵ نفر از آقایان در حوزه های شهری و یک هزار و ۹۱۴ نفر نیز در حوزه‌های روستایی ثبت نام کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: تا پایان ساعات آخر روز دوم ثبت نام، شهرستان ارومیه با تعداد ۵۹۹ نفر ثبت نام نامزد انتخاباتی رتبه اول را در کشور کسب کرد و این نشانگر استقبال گسترده و پر شور مردم استان از مرحله ثبت نام شوراها است.