من زاده این خاک و از خانواده ستارخان و انقلاب هستم
من زاده این خاک و از خانواده ستارخان و انقلاب هستم

  به گزارش خبرنگار اویاقلیق از محل ستاد انتخابات فرمانداری تبریز ، استاد قره باغی در گفتگو با خبرنگاران گفت : هدف من از شرکت در انتخابات شورای شهر را این طور در نظر بگیرید که من به عنوان یک فرد فراجناحی ، نیتم پیشرفت فرهنگی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی هنری است. وی افزود […]

 

به گزارش خبرنگار اویاقلیق از محل ستاد انتخابات فرمانداری تبریز ، استاد قره باغی در گفتگو با خبرنگاران گفت : هدف من از شرکت در انتخابات شورای شهر را این طور در نظر بگیرید که من به عنوان یک فرد فراجناحی ، نیتم پیشرفت فرهنگی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی هنری است.

وی افزود : به دلایل مختلف وضعیت فرهنگی جامعه ما در موقعیت  کنونی قرار گرفته و الان بر ما وظیفه است تا در برابر تهاجمات آنتنهای خارجی در این شهر مقاومت کرده و یک امنیت اخلاقی در خانواد ها بوجود بیاوریم.

قره باغی ادامه داد : من فارغ از هرجناح اعم از  چپ ، راست و …. این سخنان را به زبان می آورم چرا که ۶۰ سال در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت داشته ام .

وی افزود: من نه چپ هستم و نه راست . من زاده این آب و خاک هستم ، من از خانواده ستارخان و انقلاب هستم و آرزو دارم در سالهای پایانی عمرم به این شهر و مردم آن خدمت کنم.

استاد قره باغی در پاسخ به این سوال که عملکرد شورای چهارم شهر تبریز را چگونه ارزیابی می کنید گفت: در این زمینه کافیست  به اخبار چند ماه گذشته توجه کنیم .

وی افزود : پرونده این موضوع که در دادسرا در جریان است حاکی از این است که اتفاقات ره داده در این شورا قابل افتخار نیست و مثبت ارزیابی نمی شود.