انتخاباتی که باشکوه باشد ؛ از اولین روز ثبت نام آن مشخص است
انتخاباتی که باشکوه باشد ؛ از اولین روز ثبت نام آن مشخص است

به گزارش خبرنگار اویاقلیق از محل ثبت نام برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز ، دکتر جبارزاده در بازدید از روند ثبت نام در فرمانداری تبریز اظهار داشت : کاندیداتوری و ثبت نام با شکوه تعداد زیادی از شهروندان در اولین روز از مهلت ثبت نام برای انتخابات شورای شهر ، نوید بخش یک […]

به گزارش خبرنگار اویاقلیق از محل ثبت نام برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز ، دکتر جبارزاده در بازدید از روند ثبت نام در فرمانداری تبریز اظهار داشت : کاندیداتوری و ثبت نام با شکوه تعداد زیادی از شهروندان در اولین روز از مهلت ثبت نام برای انتخابات شورای شهر ، نوید بخش یک انتخابات با شکوه را می دهد. دیروز تعداد ۱۱۳ نفر برای این انتخابات در تبریز و ۹۱۲ نفر در کل استان ثبت نام کرده اند و امروز نیز استقبال بسیاری خوبی انجام شده است .

وی افزود : نظام جمهوری اسلامی بر روی خونهای ۲۴۰ هزار شهید استوار است و کاندیدهای محترم باید با عنایت به این مسئله وارد انتخابات شوند تا ان شالله شوراهایی قوی تر از دوره قبل از نظر تخصص ، تعهد و سوابق داشته باشیم .

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد : دولت یازدهم نگاه ویژه به بحث شورا ها دارد و هرچه توان و تخصص شورا ها بیشتر باشد ، دولت خواهد توانست بسیاری از مسائل را با دستان پرتوان این عزیزان به ویژه در بخش عمرانی شهرها و روستا انجام دهد.