اویاقلیق : تیم اول فوتبال آذربایجان به فینال جام حذفی راه یافته و از اسم و رسم بازیهای ، یکی از دو تیم حذف میشود و برای تیم حذف شده امتیازی داده نمیشود! احتمال حذف شدن تراختور هم در این بازیها وجود دارد. در عین حال که بازیکن بازی ساز تیم که در طراحی های […]

اویاقلیق : تیم اول فوتبال آذربایجان به فینال جام حذفی راه یافته و از اسم و رسم بازیهای ، یکی از دو تیم حذف میشود و برای تیم حذف شده امتیازی داده نمیشود! احتمال حذف شدن تراختور هم در این بازیها وجود دارد. در عین حال که بازیکن بازی ساز تیم که در طراحی های حمله تراختور، جایگزین بازیکن طراح اهدائی به رقیب تراختور،  رفیعی است، دست برقضا محروم است. بنابراین آنچه ما را بطور حتم به کسب سهمیه آسیا، مطمئن میکند، نائب قهرمانی در لیگ است.
خودمان را نباید گول بزنیم که قهرمانی تراختور که هیچ، با تکرار بازیهای چند هفته گذشته و این هفته، و یکه تازی استقلال، نائب قهرمانی ما نیز با خطر مواجه میشود، اگـــــــــــر……… !!!!!

اگر هواداران تراختور چهار چشمی عملکرد و تمرینات تیم را بپایند، اگر پرشورها همچنان باشور خود به بازیکنان نشاط بدهند و اگر هواداران تراختور تیم را به آنهائیکه «مهمان» تیم اند و فردا – پس فردا رفتنی هستند، نسپرده و خود بالا سر تیم باشند، امید نائب قهرمانی هست و اگرصاحب جام حذفی هم شدیم، نور علی نور!

طبیعی است که اگر کسب سهمیه از طریق لیگ میسرشود، استرس تیم برای جام حذفی از بین خواهد رفت!

مطمئنا در بازی حذفی ، گلر نفت در دقیقه ۵ ، کارت قرمز نخواهد گرفت!

یاداشت : ساوالان – اردبیل