به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با مشارکت دانش آموزان مدارس این شهرستان و به مدت یک هفته در این محل دایر بوده و آثار دانش آموزان در زمینه های مختلف شامل تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی ساخت به نمایش گذاشته شده است. مدیر آموزش و پرورش عجب شیر در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: […]

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با مشارکت دانش آموزان مدارس این شهرستان و به مدت یک هفته در این محل دایر بوده و آثار دانش آموزان در زمینه های مختلف شامل تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی ساخت به نمایش گذاشته شده است.
مدیر آموزش و پرورش عجب شیر در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی بوده و باید نسبت به توانمندسازی آنان تلاش کرد.
محمدعلی صمدزاده افزود: ارتباط بین خلاقیت ها و ایده پردازی های دانش آموزان را باید با روش تدریس معلم هماهنگ کرد تا شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف علمی شویم.
وی با بیان اینکه مقطع ابتدایی مهم ترین مرحله و دوره آموزشی نسل آینده است، اظهار کرد: برپایی این جشنواره می تواند مقدمه ای برای حضور نخبگان این شهرستان در جشنواره خوارزمی در آینده باشد.
صمدزاده ادامه داد: تعداد زیادی طرح به این جشنواره ارایه شده که نشان از ذوق و استقبال خوب دانش آموزان و والدین آنها دارد.
در شهرستان عجب شیر حدود یک هزار و ۵۹ نفر معلم در ۱۱۵ مدرسه وظیفه تعلیم و تربیت بیش از ۱۱ هزار و ۴۰۹ نفر دانش آموز را بر عهده دارند.
شهرستان عجب شیر با حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت در۹۸ کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.