خدمت خالصانه و تکریم نیازمندان سرلوحه کار امدادگران کمیته امداد
خدمت خالصانه و تکریم نیازمندان سرلوحه کار امدادگران کمیته امداد

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این نهاد در ۵۵ سرفصل خدمات متنوع به مددجویان تحت حمایت ارائه می کند،گفت: منابع کمیته امداد محدود بوده و نیازمند کمک خیران و مردم برای نیازمندان جامعه است. وی با بیان اینکه افتخار ما  […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این نهاد در ۵۵ سرفصل خدمات متنوع به مددجویان تحت حمایت ارائه می کند،گفت: منابع کمیته امداد محدود بوده و نیازمند کمک خیران و مردم برای نیازمندان جامعه است.

وی با بیان اینکه افتخار ما  امدادگران این است که خدمت گذار نیازمندان هستیم،اظهار کرد: فقرا صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت خالصانه و تکریم نیازمندان سرلوحه کار امدادگران کمیته امداد است.

کلامی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته امداد بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده توجه امام راحل(ره)به فقرا بود،افزود: فقرا جایگاه ویژه ای در بین امامان معصوم(ع) دارند و دستگیری از فقرا میراث ارزشمند انبیای الهی است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای ۱۹،۱۸ و ۲۰ اسفند،افزود: در آستانه سال نو مردم به کمک محرومان بشتابند و لبخند شادی بر لبان نیازمندان و ایتام بنشانند.

کلامی با بیان اینکه مردم بدانند کمک های آنان فقط برای نیازمندان هزینه می شود،اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم در کارهای خیر به طور قطع میزان خدمات کمیته امداد به نیازمندان را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه سال جاری با کمک خیران ۱۷۱ کمک جهیزیه به نوعروسان مرندی اهدا شده است،تصریح کرد: طی این مدت ۲۹۱ نفر از نیازمندان این شهرستان وام قرض الحسنه کارگشائی دریافت کرده اند.

کلامی با بیان اینکه امسال ۵۱۶ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی برای بیش از یک هزار دانش آموز و  دانشجوی تحت حمایت پرداخت شده است،خاطرنشان کرد:در ۱۱ ماهه امسال ۷۴۹ میلیون ریال در قالب طرح همسفره برای رفع سوء تغذیه ۱۶۷ کودک زیر شش سال شهرستان مرند هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه پنج هزار خانوار مرندی با جمعیتی بیش از ۹ هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند،افزود:مردم خیر شهرستان مرند امسال هفت میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

وی با اعلام اینکه امسال ۸۲۱ مددجوی مرندی از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند،تاکید کرد: در این مدت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از منابع امدادی و بانکی به ۲۲۳نفر پرداخت شده است.