محورهای زنجان – تهم -چورزق و دندی – تخت سلیمان همچنان مسدود است
محورهای زنجان – تهم -چورزق و دندی – تخت سلیمان همچنان مسدود است

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به برف طی روز های گذشته محورهای زنجان- تهم -چورزق و دندی -تخت سلیمان به علت وقوع کولاک موضعی و عدم وجود دید کافی برای رانندگی همچنان مسدود است.  وی اظهار کرد: تردد در جاده های کوهستانی غیر مسدود استان زنجان ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و […]

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به برف طی روز های گذشته محورهای زنجان- تهم -چورزق و دندی -تخت سلیمان به علت وقوع کولاک موضعی و عدم وجود دید کافی برای رانندگی همچنان مسدود است. 

وی اظهار کرد: تردد در جاده های کوهستانی غیر مسدود استان زنجان ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه و در سایر محورهای اصلی و فرعی استان،با رعایت نکات ایمنی و به صورت عادی و روان در جریان است. 

یوسفی تاکید کرد: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی (زنجیرچرخ، علائم هشداردهنده، پتو، لباس‌گرم، جیره‌ غذایی ) در همه جاده‌های استان الزامی است و از سفرهای غیرضروری خودداری شود.

وی  افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.