رحمان عبدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری درسطح شهرستان عجب شیر، دستگیری متهم رادردستورکارماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری پس ازچندماه تحقیقات محسوس ونامحسوس، محل اختفاء متهم راشناسایی وباهماهنگی مقام قضایی دریک عملیات ضربتی وغافلگیرانه وی رادستگیر وبه کلانتری دلالت دادند. عبدی […]

رحمان عبدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری درسطح شهرستان عجب شیر، دستگیری متهم رادردستورکارماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری پس ازچندماه تحقیقات محسوس ونامحسوس، محل اختفاء متهم راشناسایی وباهماهنگی مقام قضایی دریک عملیات ضربتی وغافلگیرانه وی رادستگیر وبه کلانتری دلالت دادند.

عبدی خاطرنشان کرد: متهم به هویت جعلی با عناوین و بهانه های مختلف اقدام به کلاهبرداری واخاذی به مبلغ ۱۰میلیاردریال از۱۵نفرمالباخته نموده بود که پس ازدستگیری به دادسراارجاع وازآنجا روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر درپایان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع ونیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (۱۹۷) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.

همچنین ستار داداشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی وصول یک فقره کلاهبرداری از یک مغازه طلا فروشی با شیوه استفاده از چک پول های جعلی ، شناسایی و دستگیری متهم در دستور قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان هریس افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم با مراجعه به مغازه یکی از طلافروشان شهرستان، مقداری النگوی بچه گانه خریداری و پس از تنظیم فاکتور مبلغ ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی ۵۰۰ هزار ریالی پرداخت و محل را ترک کرده است.

داداشی بیان داشت: مأموران با بررسی همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق شدند محل اختفای متهم متواری را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس در پایان از شهروندان خواست: در معاملات با افراد ناشنانس تأمل کرده و در صورت مواجهه با افراد مشکوک سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.