پرداخت ۴۱۲ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به ۵۹۷ واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی
پرداخت ۴۱۲ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به ۵۹۷ واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، حمید هاشم‌زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی۳۴۳  فقره در بخش صنعت و معدن  و ۲۴۶  فقره در بخش کشاورزی بوده است که علاوه بر آن هشت طرح از طرح های مصوب منطقه آزاد ارس تسهیلات دریافت کرده‌اند. وی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، حمید هاشم‌زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی۳۴۳  فقره در بخش صنعت و معدن  و ۲۴۶  فقره در بخش کشاورزی بوده است که علاوه بر آن هشت طرح از طرح های مصوب منطقه آزاد ارس تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی مبنی بر جمع‌بندی برنامه‌های سال اقتصاد مقاومتی تا پایان بهمن ماه و به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات، جلسات اختصاصی با حضور مدیران بانک‌های عامل، فرمانداران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و مدیران واحدهای مشکل دار در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: آن چه در بهمن ماه شاهد آن بوده‌ایم اهتمام بانک‌ها در جهت اعطای تسهیلات طرح رونق تولید بود به طوری که در طول دی ماه به ۵۴ واحد تولیدی تسهیلات طرح رونق پرداخت شد حال آنکه در بهمن ماه و تا کنون به ۷۴ واحد تسهیلات پرداخت شده و یقیناً در چند روز باقیمانده از این ماه ؛ آمار مربوطه افزایش خواهد داشت.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان‌شرقی در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم اعطای تسهیلات رونق تولید در عمل باعث ایجاد رونق و اشتغال مورد انتظار در چرخه صنعت و تولید استان باشد.