۱۰ مصدوم حاصل وقوع دو سانحه رانندگی با حضور نیسان
۱۰ مصدوم حاصل وقوع دو سانحه رانندگی با حضور نیسان

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، روزبه رجائی غفوری اظهار کرد: ساعت ۱۸:۱۵ روز گذشته واژگونی آردی در کشکسرای مرند روبروی پمپ بنزین اورژانس کشکسرای را به صحنه کشاند. وی افزود: تکنسین‌های اورژانس در حال انجام اقدامات برای مصدومان بودند که راننده نیسان به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه با آمبولانس برخورد کرد و […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، روزبه رجائی غفوری اظهار کرد: ساعت ۱۸:۱۵ روز گذشته واژگونی آردی در کشکسرای مرند روبروی پمپ بنزین اورژانس کشکسرای را به صحنه کشاند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس در حال انجام اقدامات برای مصدومان بودند که راننده نیسان به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه با آمبولانس برخورد کرد و تکنسین اورژانس را مصدوم کرد.

غفوری افزود: مجدداً ازآمبولانس‌های دیگر اورژانس مرند به محل اعزام شده و مصدومان واژگونی آردی و تکنسین مصدوم به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال یافت.

وی همچنین با اشاره به گزارش واژگونی پیکان وانت روی پل پیام به مرکز اورژانس مرند با سه مصدوم، گفت: ناگهان تعداد مصدومان به هفت نفر افزایش یافت.

رجائی غفوری با بیان اینکه رهگذرانی برای کمک به پیکان وانت در صحنه حادثه حاضر بودند، بیان کرد: راننده نیسان به دلیل عدم کنترل وسیله وارد محل تجمع خودروی  واژگون شده شد و چهار نفر از این افراد را مصدوم کرد.

وی یادآور شد: سه دستگاه آمبولانس اورژاس مرند هفت مصدوم حادثه را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال دادند.