حرکت مجاهدانه برای حل مشکلات مردم/ مشکلات با حرکت اداری و سیستمی حل نمی‌شود
حرکت مجاهدانه برای حل مشکلات مردم/ مشکلات با حرکت اداری و سیستمی حل نمی‌شود

به گزارش اویاقلیق از فارس، حکمتعلی مظفری صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان بناب، وحدت کلمه، حضور در صحنه و ولایت‌مداری مردم و پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم‌ترین فلسفه دهه فجر اعلام کرد. وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی در جهان شد و مردم دنیا […]

به گزارش اویاقلیق از فارس، حکمتعلی مظفری صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان بناب، وحدت کلمه، حضور در صحنه و ولایت‌مداری مردم و پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم‌ترین فلسفه دهه فجر اعلام کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی در جهان شد و مردم دنیا فهمیدند که می‌شود در برابر ظالم ایستاد و آن را از پای درآورد.

مظفری سپس هدف از گرامیداشت دهه فجر را یادآوری خاطرات و عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: گذشت زمان و فراموشی علل پیروزی باعث شکست است که نمونه های آن در تاریخ به کرات دیده شده است.

مدیرکل دادگستری آذربایجان‌شرقی پیروزی در برابر زور را یک وعده الهی اعلام و تصریح کرد: اگر بشر در مسیر درست مبارزه قرار گیرد و ارزش‌های قیام او همسو با اهداف الهی باشد، وعده نصرت‌الهی تحقق می‌یابد.

مظفری با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف است؛ گفت: با حرکت اداری و سیستماتیک مشکلات مردم حل نمی‌شود و برای حل مشکلات به حرکت مجاهدانه نیاز است.

اطمینان می دهم در هزینه کرد احداث ساختمان شورای حل اختلاف بناب ریالی بیهوده صرف نشده است

رئیس دادگستری بناب نیز در این مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان با ارائه گزارشی از روند احداث این ساختمان گفت: ساختمان شورای حل اختلاف بناب با حمایت‌های مالی مدیرکل و معاونت اداری و مالی دادگستری با صرف هزینه‌ای بالغ بر۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

سعید قاسمی‌وند افزود: برای هزینه‌ کرد احداث ساختمان شورای حل اختلاف بناب تلاش بر این بوده است که از مبلغ تخصیصی حداکثر استفاده را داشته باشیم و این اطمینان را می‌دهیم که ریالی بیهوده هزینه نشده است.

وی از حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بناب در تکمیل این ساختمان تقدیر و تشکر کرد.