آمادگی شهرداری تبریز برای برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن
آمادگی شهرداری تبریز برای برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش اویاقلیق، حجت الاسلام احمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از جمله اقدام شهرداری تبریز برای این منظور فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، پاک سازی و آماده‌سازی و رفع موانع مسیرهای راهپیمایی، ارائه خدمات و سرویس دهی رایگان شرکت اتوبوس رانی به راهپیمایان و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرها به منظور هویت […]

به گزارش اویاقلیق، حجت الاسلام احمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از جمله اقدام شهرداری تبریز برای این منظور فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، پاک سازی و آماده‌سازی و رفع موانع مسیرهای راهپیمایی، ارائه خدمات و سرویس دهی رایگان شرکت اتوبوس رانی به راهپیمایان و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرها به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر با مضامین شعارهای انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدای ایران اسلامی است یادآوری کرد: مردم ایران به خصوص شهروندان تبریزی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلاب را به تمام جهان صادر می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

حمیدی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون تلاش همه جانبه کلیه اقشار جامعه به رهبری امام راحل بود ادامه داد: بزرگترین معضل فرهنگی قبل از انقلاب نبود استقلال فکری و خودباختگی در میان روشنفکران، مسئولان و کارگزاران آن دوره بود.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) نقطه عطفی برای احیای هویت دینی و رهایی از معضل خودباختگی و شیوع مظاهر فساد اصلاح نظام فکری ـ فرهنگی جامعه در جهت کسب استقلال فکری بود.

حمیدی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

وی یادآوری کرد: مدیران، کارکنان و مسوولان خدوم و تلاشگر شهرداری تبریز مانند سال های گذشته دوشادوش قشرها و طیف های مختلف مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب و دوران دفاع مقدس دفاع خواهند کرد و دوباره با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.