نصیرزاده:نوراللهی و عالیشاه به هیچ تیم دیگری نمی‌توانند بروند
نصیرزاده:نوراللهی و عالیشاه به هیچ تیم دیگری نمی‌توانند بروند

  اویاقلیق : هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده در تراکتورسازی اظهارداشت: طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات هر بازیکن فقط می‌تواند در یک فصل در ۲ باشگاه بازی کند که این ۳ بازیکن هم برای تراکتورسازی و هم برای باشگاه سابق خود بازی کرده‌اند. به همین دلیل آنها تا […]

 

اویاقلیق : هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده در تراکتورسازی اظهارداشت: طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات هر بازیکن فقط می‌تواند در یک فصل در ۲ باشگاه بازی کند که این ۳ بازیکن هم برای تراکتورسازی و هم برای باشگاه سابق خود بازی کرده‌اند. به همین دلیل آنها تا پایان فصل ۹۶-۹۵ نمی‌توانند به هیچ باشگاه دیگری حتی در لیگ‌های پایین‌تر بروند.

وی ادامه داد: براساس قراردادی که این بازیکنان با باشگاه تراکتورسازی دارند، باشگاه باید به تعهدات مالی‌اش در قبال آنها عمل کند و آنها تا پایان فصل فقط باید در تمرینات تیم شرکت کنند و اجازه حضور در مسابقات رسمی را ندارند. البته سجاد شهباززاده برای تراکتورسازی بازی نکرده و وضعیت او فرق می‌کند.

عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سروش رفیعی و حضور او در پرسپولیس،گفت: فیفا فقط باشگاه تراکتورسازی را در نیم‌فصل نقل و انتقالات و نقل و انتقالات فصل بعد از جذب بازیکن منع کرده و خروجی‌های باشگاه تراکتورسازی مدنظر فیفا نیست و بازیکنان می‌توانند از این تیم جدا شوند بنابراین حضور سروش رفیعی در پرسپولیس هیچ منع قانونی نداشته است.