نمایشگاه «روی خط زندگی» فردا در تبریز افتتاح می شود
نمایشگاه «روی خط زندگی» فردا در تبریز افتتاح می شود

به گزارش اویاقلیق به نقل از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز ،حجت الاسلام احمد حمیدی، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی تدارک دیده شده است. وی ادامه داد: ارتقای ارتباط و انسجام میان اعضای خانواده و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، از […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز ،حجت الاسلام احمد حمیدی، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: ارتقای ارتباط و انسجام میان اعضای خانواده و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، از دیگر اهداف تعریف شده این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردارتبریز، تصریح کرد: برای بهره گیری هرچه بیشتر از فضای ایجاد شده، اساتید مجرب دانشگاه ها و مراکز فرهنگی استان در مکان های مختلفی از این نمایشگاه حضور خواهد داشت و راهنمایی های لازم را در زمینه های مختلف خانوادگی به مراجعین ارائه خواهند کرد.

حمیدی درباره زمان  افتتاح نمایشگاه سبک زندگی نیز گفت: نمایشگاه فوق یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۵، ساعت ۱۱ قبل از ظهر، با حضور شهردار تبریز، تعدادی از مدیران شهرداری و جمعی از فعالان فرهنگی افتتاح خواهدشد.