پایداری انقلاب ایران ، تحقیر آمریکاست اما با خرید هواپیما ملت ایران را تحقیر کردند/ قدیس سازی و خائن نامیدن هر دو اشتباه است
پایداری انقلاب ایران ، تحقیر آمریکاست اما با خرید هواپیما ملت ایران را تحقیر کردند/ قدیس سازی و خائن نامیدن هر دو اشتباه است

به گزارش خبرنگار اویاقلیق ، حجت الاسلام رسول جلیل زاده عصر امروز در جمع انقلابیون تبریز در مسجد امام خمینی (ره) یاغچیان تبریز با اشاره به پیروزی انقلاب مردمی ایران اظهار داشت: پایداری انقلاب اسلامی ایران تحقیری برای آمریکاست، چرا که ایران با اتکا به قوای مردمی در برابر صهیونیست ها و آمریکا ایستاد و به پشتوانه […]

به گزارش خبرنگار اویاقلیق ، حجت الاسلام رسول جلیل زاده عصر امروز در جمع انقلابیون تبریز در مسجد امام خمینی (ره) یاغچیان تبریز با اشاره به پیروزی انقلاب مردمی ایران اظهار داشت: پایداری انقلاب اسلامی ایران تحقیری برای آمریکاست، چرا که ایران با اتکا به قوای مردمی در برابر صهیونیست ها و آمریکا ایستاد و به پشتوانه ی این ملت انقلاب اسلامی پیروز شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه با اشاره به اینکه جریان لیبرالی قبل انقلاب و بعد از انقلاب و حتی تاکنون ادامه دارد ، افزود : لیبرال ها بعد از انقلاب به عنوان اعتراض استعفاء دادند چرا که از پیشروی جریان امام (ره) نگران بودند. جریان نهضت آزادی ریشه در جریان لیبرالیسم و آمریکا دارد و اصلاح طلب های امروزی همان لیبرال های زمان انقلاب هستند که در غرب تحصیل نموده و معتقد غرب هستند و همان خط بنی صدر و نهضت آزادی را دنبال نموده اند.

آمریکایی ها معتقدند : هنر آمریکا زمانی کامل است که سربازان خمینی را سرباز خود کنیم

رسول جلیل زاده ادامه داد : جریان اصلاحات نیز وابسته به غرب است و هر لحظه  احتمال ضربه زدن به انقلاب از سوی جریان اصلاحات وجود دارد. آمریکا هر لحظه به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله) است. آمریکا در بحث انتخابات ایران مستقیما وارد میشود و در ماهواره ها و فضای مجازی لیست میدهند. نفوذ در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از کار های آمریکاست، فلذا انقلابیون باید بیدار باشند تا جریانی که غرب امروزه پیاده کرده است از طریق اصلاح طلبان پیروز نشود.

با خرید هواپیما ملت ایران را تحقیر کردند

جلیلزاده اظهار داشت : حاصل ۳ سال مذاکره با آمریکا و برجام که به نام تعامل با جامعه جهانی مطرح کردند ، خرید از آمریکا و آوردن هواپیماهای مرجوعی به ایران شده است. آقای ترامپ از اقتصاد مقاومتی ایران کپی برداری نموده اما دریغ از اجرای آن در ایران توسط مسئولین داخلی. جریان لیبرالی داخلی، آمریکایی ها را بهتر از انقلابیون داخل کشور می دانند و حتی کترینگ غذاهای قطار های ایرانی را به کشورهای غربی می سپارند. آقای محترم وزیر راه و شهرسازی با نهایت بی احترامی در قضیه حادثه قطار تبریز. مشهد میفرماید همه بیمه هستند و این در حالی است که برای جانباختگان خادثه قطار تبریز – مشهد هیچ هیئتی از سوی دولت تشکیل نشد.

 

وی ادامه داد : جریان لیبرالیسم وابسته به غرب انقلاب را رها نکرده است. امنیتی که هم اکنون در کشور حاکم است از طرف انقلابیون است ولی اقتصاد در دست لیبرالیسم هاست. وزیر راه و شهرسازی میفرماید : مسکن مهر یکی از مزخرف ترین طرح ها میباشد در حالی که سرویس بهداشتی منزل شخصی ایشان از مساحت مسکن مهر بیشتر است.

قدیس سازی و خائن نامیدن هر دو اشتباه است

جلیلزاده در رابطه با فوت هاشمی رفسنجانی نیز گفت :  در قضیه مجلس آقای هاشمی در تبریز حرف هایی زده شده است. عده ای ایشان را خائن میدانستند و عده ای قدیس عالم ، که هر دو اشتباه است. بعضی ها گفته اند که کسانی که پشت سر ایشان حرف زده اند باید توبه کنند، در حالی که اشرافی گری در ایران ریشه در آقای هاشمی رفسنجانی دارد.
در جریانات قضیه انتخابات سال ۸۸ ایشان فرمودند : شلعه های کینه را در خیابان ها میبینم. خانم ایشان فرمودند: اگر شخص مقابل در انتخابات پیروز شد مردم به خیابان ها بریزند . آقای هاشمی رفسنجانی در این قضایا کجا بودند. آمریکا در قضیه انتخابات ۸۸ در خط انقلاب بود یا در مقابل انقلاب.چه کسانی باید توبه کنند ما انقلابیون یا شما لیبرالها؟

جلیلزاده ادامه داد : با این همه مقام معظم رهبری تلاشها و مجاهدتهای ایشان در دوران پیروزی انقلاب را از یاد نبرده و در مراسم نماز میت ایشان فرمودند : سنگ تمام بگذارید برای برگزاری مراسم.